hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > خطیب نماز جمعه تهران: غیرت دینی بزرگترین فضیلت برای جامعه ایمانی و انقلابی است

خطیب نماز جمعه تهران: غیرت دینی بزرگترین فضیلت برای جامعه ایمانی و انقلابی است

خطیب نماز جمعه تهران، غیرت دینی را یکی از بزرگترین فضیلت‌ها برای جامعه ایمانی و انقلابی عنوان کرد و گفت: غیرت دینی موضوعی بسیار اساسی و حیاتی است و در منظومه معارف قرآنی و روایی جایگاه ویژه ای دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد جواد حاج‌علی‌اکبری» در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به فرازی از سخنان گهربار امام علی (ع) گفت: حضرت امیر علیه السلام در نهج البلاغه می‌فرمایند اگر می‌خواهید نعمت‌های الهی که به شما داده شده، حفظ شود راهش صبر بر طاعت پروردگار متعال و آن چیزی است که خداوند متعال از کتاب ، شریعت و دین به شما سپرده است و اگر دین خود را نگه دارید به هیچ وجه دنیای شما ‌آسیب نخواهد دید.

 خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر جایگاه اخلاق جامعه انقلابی گفت: یکی از بزرگترین  فضیلت‌ها برای جامعه ایمانی و انقلابی غیرت دینی است ،موضوعی بسیار اساسی و حیاتی که در منظومه معارف قرآنی و روایی دارای جایگاه ویژه ای است.

علی اکبری گفت: بنیان و زیرساخت بسیاری از فضیلت‌ها در اخلاق و اعمال همین مسئله غیرت دینی است و خداوند تبارک و تعالی در زبان پیامبر اعظم و اولیا غیور معرفی شده است.

ادامه دارد

منبع: irna-84612700

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد